11 Şubat 2009 Çarşamba

ZUZUM HAŞTA OLDU:(((

Nazoşum meleğim çok hasta içim acıyor yanıyor.Yanında olmak istiyorum ama olamıyorum.Geçen cuma'dan bugüne hasta önce önemsemedik herzamanki gibi 1-2 günde geçecek diye düşündük.Çünkü çok şükür, çok hasta olan bir çocuk değil, olduğu zamanda hemen atlatır. Devamlı kullandığımız soğuk algınlığı ilaçlarımıza başladık ama ne fayda geçmiyor artıyor.Ateş, öksürük burun tıkalı, yemeği bırak su dışında hiç birşey tüketmiyor:(( annemler doktora götürdü boğazı kızarık (zaten doğuştan babişkodan yadigar genetikmiş), ciğerlere akıntı varmış öksürük çok kuvvetli dolayısıyla doktor ciğerlerden röntgen istemiş. hiç sıcak bakmıyorum şu röntgen olayına ama şüphe de insanı yiyip bitiriyor.Yavrum gül gibi soldu. İş yerime telefon açıyor (seside kısıldı) anneciğim haşta oldum. nenan naz yemek yemez uyumaz. gel ya ösledim diyo beni bitiriyor:((( o an ışınlanasım geliyor.İzin aldım birazdan sevgiliyle beraber çıkıp bebişimi alıp doktora götüreceğiz tekrar. Yazamama nedenimde bu elim hiç bişeye gitmiyor.Çok şükür daha kötüsüde olabailirdi bukadar yıpratma kendini diyorum ama elde değil. Küçücük savunmasız ve muhtaç. Umarım sonuçlar iyi olur ve mutlu haberlerimizle geri dönerim.

4 yorum:

siyap dedi ki...

çok geçmiş olsun,inşallah bir an önce iyileşir kuzucuk,iyi haberlerinizi bekliyoruz
sevgiler...

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Geçmiş olsun.Umarım çabuk atlatırsınız.İyi haberlerinizi bekliyoruz.

Sibel dedi ki...

çok sağolun iyiki varsınız.

SMİLENA dedi ki...

çok geçmiş olsun zuzuşuna.onlar hastalanınca bitiyoruz biz...