27 Eylül 2009 Pazar

BAYRAM MI ODA NE?

Bayram bizim için hiç bayram gibi olmadı ne sabah kahvaltısı ne el öpmesi ne haçlık alması. herkes herşeyi unuttu. Babacım hastanede yatıyor:( nerdeyse 1 aydır. bypas oldu acilen ne oldu anlamadan. Çok şükür iyi geçti. ama komplikasyonlar oluştu. onuda atlattı taburcu oldu. doktroların verdiği ilaçlar ve daha önce yıllardır kullandığı ilaçlar ağır geldi ve arifeden bir gün önce mide kanaması geçirerek tekrar hastaneye yatırdılar. şimdi halen hastanede. Canım Babacım şimdi çok şükür daha iyi inşallah yakındada yanmızda olacak.SENİ ÇOK SEVİYORUM..
Hiç iyi günler geçirmedik bunlarıda alatırız inşallah. Kız kardeşim tekrar yanımızda polatlıya çıktı tayinleri. Ona bile sevinemedik. Bu hengamenin içinde birde kuzunun kreşini değiştirdik. İnşallah burdan bi sıkıntımız olmaz çünkü çok kasvetli bir iş şu kreş arama. Neyse onuda hallettik.Şimdi keyifle gidip geliyor. Eski kreşinden arkadaşıda var. ilkim yazalımda adını yıllar sonra hatırlarmı acaba:) çok hevesli yeni şeyler öğrenmeye şarkılar söylemeye acayip bir hafıza var uzun uzun şarkıları ezberleyip geliyor:)
30 ay aşımız hepatit a vardı bu ay onuda yaptırdık rahatladık.canım nasıl ağladı.
- anne noluy yaptıyma acıy.

içim acıdı ama mecburum senin sağlığın için. biraz ağladı unuttu.Doktoru kemiklerinin elastik olduğunu jimnastik harketlerini yapmaya çok elverişli olduğunu bu yolda ilerlemesini istersek pas geçmememiz gerektiğini söyledi. Seneye baleye göndermeyi düşünüyoruz bakalım. hanımefendi bacaklarını iki yana açıp oturuveriyor zaten.
Bu aralarda büyüyünce erkek olacağım diyor:) gülüyorum ama korkutuyor beni.

-Annecim erkek olursan öje süremezsin,makyaj yapamazsın,toka takamazsın,kuaföre gidemezsin diyorum.

zilli ne diyor.
- ama tıyaş oluyum.

:))))))))
ne denir..
baba özentili.
rölleride değiştik naz (baba) - ben (naz) - baba (anne) oldu. çok keyif alıyor bu durumdan.
yanaklarından öpüyorum ayy heryerin bal senin diyorum.
oda gıdısını sıvazlayıp burdanda kaymak akıyor diyo. ne tatlısın sen bal-kaymak.
küçücüğüm canımm yavrum seni çok seviyorum. annesinin kuzusu.
Teyzoşun postişleri takıldı.

Eve pasta girmeli ve naza iyiki doğdun mutlaka denmeli. haftada 1-2:)))

teyzoşlar

afiyetle yenen kutudan çıkmaya fırsat bulamayan pasta ve naz.

ve nazın küçük teyzesi, ablası, arkadaşı herşeyi...


23 Ağustos 2009 Pazar

Nerde Kalmıştık...


Bir ay olmuş yazmayalı.Yazamasamda girip takip ediyorum sizleri okuyorum gülüyorum. İşyerimdeki bilgisayarlarda artık uzaktan takip sistemi var interneti açar açmaz dınk kapatıyor. Teşebbüs bile etmiyoruz artık:)) Evdede naz faktörü var elim bilgisayarın tuşlarına değer değmez yanımda bitiyo kalk kalk yazmak mümkün olmuyor sadece okuyabiliyorum arada:) zaten babamızda geç geliyo bende nazı uyutmak için yanına yatırıyorum ondan önce uyuyorum:) Neyse çok şeyler birikti bizden son havadisler. Tatile gittik eşimin yeğenleri kızımın kuzenleri garip ama çok komik görüntüyü görseniz.Görümcemin oğulları eşimden 4-5 yaş küçükler koca koca adamlar:) evliler ve nazdan 2-3 yaş büyük çocukları var nazın kuzenleri bu koca koca adamlar. ailenin en küçüğü naz.En büyük kuzeniyle arasında 30 yaş var:))) tatilmi güzeldi eğlendik dinlendik en çokda naz eğlendi yapma etme koşma düşersin diyen yok tabi özgürlüğünü sonuna kadar yaşadı:))) akşama kadar yerinde durmadı. hava kararmaya başlayıncada bulduğu ilk hamakta horlamaya başladı. kısa bir tatildi bir haftalık hemen bitti ama evden uzaklaşmak ve dinlenmek için yetti. sonra kızkardeşim hatırlarsanız evlenip kıbrısa yerleşmişti eşinin işi dolayısıyla bu sene tayinleri çıktı ve bilin bakalım nereye? artık bize çok yakın polatlıya Ankara'nın ilçesi keyfimize diyecek yok. Büyük bir değişiklik daha. Saçlarıma röfle yaptırdım. En son evlendikten sonra kahve rengi yapmıştım ozamandan bu zamana kadar kahveydi saçım artık sarışınım:)) Sonra arabamızı sattık. Yenisini aldık. çok çabuk oldu. karar verdik hemen satıldı 3 hafta sonra hemen yenisini aldık. Karı koca hemen karar verip yapmazsak üstüne sünger çekiyoruz. Birdaha aklımıza gelmiyo. Kızımızla ATAMIZI ziyarete gittik. çok beğendi. Büyülenmiş gibi heryeri inceledi. Mozelenin önüne gelince gösterdik Bak burda ATATÜRK uyuyor diye kuzucukda anladı ve hemen.


-ATATÜRK ben sana geldim dedi. mozelenin önünde.

Anne: Annecim burası neresi.

Kuzucuk: ATATÜRK'ün evi.

Senede birkere olsun gitmeye çalışıyoruz.Çok güzel olmuş değişiklikler yapılmış. Duygulanmamak elde değil.Çevresi mükemmel derecede temiz ve yemyeşil her taraf.

Bu hafta yine izinliyim. İstanbul'a gidiyoruz. Çok özledim oraları. Kaç sene oldu gitmeyeli. Kuzucuk ilk defa görecek.

Naz uyandı ve benim yazı mecburen burda bitti:( işde başlıyoruz:)

jkfdshhsldlflllllllllllggggggfçldfs bunlarda nazdan sizlere ne yazdı artık bilemem:)

kalk kalk yaaa kalk anneeeeee

6 Temmuz 2009 Pazartesi

KUZUMDAN YEMEK DUASI:)

Meleğim büyümüşde okula başlamışda neler neler öğrenmiş kuzucuğum yemek duası ediyo :))

Son cümleyi anlaşılamayabilir orda öğretmenini taklit ediyo:))

Öğretmeni dua bittikden sonra başlayabilirsiniz diyo:)) kuzucuğum hepsini hatta başlayabilirsinizle beraber ezberlemiş:)))))

izleyin lütfen...

video

12 Haziran 2009 Cuma

çok şükür allahım yavrumu bana bağışladın.

Yine yazamadım ama bu sefer takipde edemedim. Çok kötü günler yaşadık ailecek ama atlattık :( kuzumun 1 aydır süren bir öksürüğü var bir türlü geçiremedik geniz akıntısı sebep oluyormuş. ne yaptıysak ne ilaç kullandıysak kurtulamadık. geçen hafta doktorumuzdan randevu aldık ve hastane yolunu tuttuk. Güzel bir gün olacak diye düşünüyorduk.bebeğim bizimle beraber işe geldi sevgiliyle aynı şirkette çalışıyoruz. biraz babasının yanında biraz benim yanımda kucakdan kucağa geçti herkese şarkılar söyledi. Neyse vakit gelince çıktık. hastaneye geldik randevumuzu önce 12,30'a almıştım sonra değiştirip 11,30'a aldım ama arkadaşlar değiştirmemişler tabi erken gitmiş olduk. bekle bekle kuzucuğum sıkıldı.ben bekleme salonunda beklerken bebeğimde babasıyla koridorda merdivenleri inip çıkıyordu görebiliyordum. sevgilinin telefonu çaldı konuşurken naz çıkmaya devam etti. gözüm onda ama babası yanındaydı.Ne olduysa bundan sonra oldu. kabus gibiydi dünya başıma yıkıldı allah kimseye yaşatmasın.offf. kuzum bir anda dizlerinin üstüne çöktü kalkmaya çalışırkende dengesini sağlayamadı sağa doğru merdiven boşluğuna düştü. allahım anlatırken bile çok zor. ben biranda aşağı doğru uçtuğunu gördüm hala etkisinden kurtulamadım. elimde ne var ne yok bir anda fırlatıp yavruma koştum yerde öylece yatıyordu. çıldırdım ağlamalar çığlıklar kızımı kendine getirdi oda ağlamaya başladı. eşim bi tarafta ne yapacağını bilemez şekilde hemen acile koşturdum bütün hastane toplandı. ambulans çağırıldı. Ankarada olanlar bilir hacettepe çocuk acile yetiştik.ilk müdehale ambulansda yapıldı.bir sürü şeyden geçti rontgen, ultrason,kan, idrar,tomografi ne gerekiyorsa yapıldı allahıma binlerce şükür hepsi temiz çıktı yavrumu bana bağışladı. bir dk olsun yanından ayrılmaz peşinde dolaşırdık. nasıl oldu bir anda babası yanında nasıl olsa diye bende çantalarla oturuyordum. bilsem kızımın yanından ayrılırmıyım .öyle bir yerden düştü ki mucize ne kırık ne başka bişey 12,30 dan gece 3'e kadar hastanede müşade altında tutulduk. Yüzünde çarpma esnasında oluşan izler dışında bişey yok onlarıda gözümüz görmedi. yanımda ya bana anne diyorya o minik ellerini tutabiliyorum ya daha başka ne isterim.içim yandı kaç gündür ne uyku ne bişey çok zormuş onu öylece yerde görünce bidaha sesini duyamayacağım fikri düşerken yetişip tutamamak.allahım kimseye evlat acısı yaşatmasın. şimdi çok iyi yavrum allahım birkez daha bana bağışladı . binlerce kez şükürler olsun. Dikkat etmemiz gereken bir süre var onuda geçireceğiz inşallah.Burda iki satıra sığdı ama o gün yaşadıklarımı bi allah bide ben bilirim.eşimi ilk defa ağlarken gördüm :((Seni çok seviyorum anneciğim bi dahamı asla sensiz nefes alamam yaşayamam beni bırakmadığın için teşekkürler. kendimi asla affetmeyeceğim şimdi bir kurban keseceğim o kadar oldu yani. canım kızım...

24 Mayıs 2009 Pazar

İçindeki Hayvan Sevgisi:)))

Yazın gelmesiyle kendimizi sokaklara attık. Babamız bir proje üzerinde çalıştığı için hafta sonuda dahil olmak üzere çalışıyo:( bizde kuzucukla beraber takılıyoruz. geziyoruz parklar bizim sadece alışveriş yapmıyorum nazla çünkü bütün reyondakileri kucaklıyo benim alıcam diye. Birkere beni çok zor durumda bırakınca bidaha çıkmadım onunla :)) mağazadan çıkartmasıda bir dert :O neyse sevgilim kızımın aklına sokdu saçlarını kestirelim yaz geldi biraz gürleşsin falan diye bunu duyan naz hiç dururmu her gece yatarken saçımı kestireceğim diye başlıyor mızıklanmaya. Başta hiç istemiyordum ama sonunda bende ikna oldum tabiii çok kısa olmamak şartıyla. Aldım kuzuyu benim daimi olduğum kuaföre gidip Bekir'e (hem kuaförüm hem yılların getirdiği arkadaşım) alsana bir daimi müşteri daha dedim.Oturdu koltuğa hiç kımıldamadı gülerek saçlarını kestirdi hiç acımadı dedi bittiğinde:))) bide fön çekildi lüle lüle. Sonrada parka gittik dondurma yedik akşama babişkoya sürpriz yaptık...




Bu hafta sonu yine yalnızdık. Alıştık sanırım. yine kızımla gezmeye çıktık.dolaşırken karşımıza bu sevimlimi sevimli candan dost çıktı.


Normalde naz güvercin görse yerde koşarak bacaklarıma yapışır



-beni yiyecek anne kurtar beni der:))))



Bu sevimli dostu görünce hiç böyle bir tepki vermedi ki bu nazın iki katı hahahaha



-bizim olsun. oda gelsin.


-dondurma yermi?

offf alamadım yanından halimiz görülmeye değer çok komikti:)))

10 Mayıs 2009 Pazar

Biz Geldik :))

Uzun zaman oldu yazmayalı gelip bu tuşlara dokunmayalı.Tarihlerdende anlaşılacağı üzere :(( Çok özlemişim yazmayı hernekadar yazamasamda :) siz bizi takip edemediniz ama biz sizi hergün izledik kim kiminle nerede neler yapıyor hıdırellezler kutlanıyor,adalara gezmeler yapılıyor sevgilim similenacım senide izledim korkma allah nicelerinden korusun. Böyle işde biz nelermi yaptık çoooook şeyler birikti en son evin tadilatında kalmıştık. Sonrasında benim küçük zuzum kreşe başladı 1 ay oldu anneannemiz bakıyordu allah razı olsun anneciğimden bu zamana kadar büyütüp resmen elime verdi ama sağlık sorunları var hiç ilgilenmiyor kendiyle sürekli erteliyor. naz onun için hereşeyden önemli kendinden bile ama ben buna dayanamaz hale gelince nazı kreşe verdik şimdi annem kendiyle ilgilenmeye başladı benimde vicdanım rahatladı. Kreşemi alıştık sevdik hatta sınıfımızda teeeek olan erkeki benim kızım kaptı:))) gerçi oğluş kızımın peşinden ayrılmıyormuş ama bu ilgide prensesimizi oldukça şımartmış oda artık egemen aşağı egemen yukarı:))))) birde soyadına kadar öğrenmiş egemen çelik diyor zilli. yetmiyormuş gibi herşey ona egemeni çağrıştırıyor:))) arçelik egemen çelik deyip elleriyle ağzını kapatıp kıkır kıkır gülüyor. Sonra ana-kız hasta olduk çoook kötüydük naz nerdeyse 5 gün bişey yemedi şimdi çok şükür iyi. ben tam olarak atlatmış değilim ama bu durum gezmemize kaçan zamanı yakalamamıza engel olmadı. park gezmelerimiz kurabiye yapmalarımız araya 3 günlük tatil sıkıştırmamız ve anneler günü. kızım daha 2 aylıkdı ilk anneler günümüzü kutladığımızda ilk hediyesi babamız tarafından alınmış bir demet papatyaydı. Ben bu ilk hediyenin çok anlamlı olduğunu düşündüğüm için gelenek haline getirip ömrümüzün yettiği zamana kadar bana hep bir demet papatyayla gelmesini istedim. Bu yılda Sevgiliyle beraber aldılar çiçeğimi ayrıca kreşde öğretmeninin yardımıyla yaptığı kupada çok hoşuma gitti. Sabah erkenden uyandı ilk sözü ANNECİĞİM KUTLU OLSUN:)) ve bir öpücük dünyaya bedel. İyiki varsın yavrum sen olmasaydın ben nasıl anne olurdumm gözüme bişey kaçtı sanırsam. TÜM ANNELERİN, ANNE ADAYLARININ ve CANIM ANNEMİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN....
Marifetli kızım kendi elleriyle yoğurdu:))

Şekil vermeyi ihmal etmedi tabiii

Sabırsızlıkla fırının başını bekledi

Veeee afiyetle yedi :)))

Buda kurabiyeleri yedikten, unlu kıyafetlerimizi değiştirdikten sonraki mutlu son ifademiz:))

Kızımın izmir'deki kuzeni nil geçen sefer görüştüğümüzde nil nazla oyun oynamak istemiyordu bu sefer hiç ayrılmadılar elele yanak yanağa gezdiler inşallah büyüdüklerinde de böyle olurlar:))

veeeeeeee anneler günü hediyem sizi çooook seviyorum.

9 Nisan 2009 Perşembe

EVİM EVİM GÜZEL EVİM:))


Nihayet evimin tadilat işi bitti :) Pimapenler takıldı, badana boya yapıldı temizlik yapıldı ve bitti sonunda biraz rezillik oldu ama sonu güzel olduğu için değdi. Çalışırken sıkıntı yarattı iki gündürde acayip yorgunum heryanım ağrıyor salı izin aldım yardımcım olmasına rağmen elim durmadı şunu yapayım bunu yapayım haşat oldum:(( hafta sonunu iple çekiyorum dinlenmek istiyorum bebeğimle bol bol vakit geçirmekdi niyetim ama sanırım olmayacak misafirim gelecek (kayınbabam ve görümcem hastahane işleri var) neyse gelene kapımız açık:) Buarada 10 gündür kuzucuğumla ayrıyız arasıra görüştük ama ne ona ne bana yetti. Çok zormuş acayip bir vicdan azabı yedi bitirdi beni.Ama onun keyfi yerinde herkes peşinde pervane (anneanne,dede ve teyze) anne babayı aklına getirmeme çabasındalar. Akşam annemlere sevmek için gittiğimizde ise kırgınlığını ifade eder gibi önce ilgilenmiyor yüzümüz bakmıyor sonra yanımızdan ayrılmıyordu küçük kadınım duygusal bebeğim:) dün bütün işler bitti ve artık eve dönme vaktidir diye annemlere uğradık elimizde boş gitmedik. Çünkü gün içerisinde her sorduğumda gelmeyeceğim dedi:(( eve gidince ne dediysek ne yaptıysak kandıramadık gelmem diyo başka bişey demiyo:)
-annecim evmize gidelimmi?
- hayıy ben gelmicem nenan naz gelmez
-ama lütfen seni çok özledik evimiz çok güzel oldu odan nasıl oldu merak etmiyormusun
- ııııh etmiyoyum.
-babişkon sana pasta aldı hadi annecim.(damardan vurmaya çalışıyoruz inat kime çekti acaba! :)))
-ıııh
-köfte yemeye gideceğiz
-ııııh
ne yapdıysak tutmadı sonunda babişko devreye girdi.

-benimle uyumak istemiyormusun kuzucum.
-evet gülücükler açtı ama burda yatalım hadi gel :o
-evimize gidelim aşkım
-ıııh
-tamam ozaman hadi kalk hayatım biz evimize gidelim naz burda kalıcakmış madem.
-tamam kocacım gidelim
-naz gelmez :)))
-(sevgili son cümleyle işi bitirdi) Gelme kızım biz anneyle sana kardeş yapacağız..

nazın surat ifadesi görülmeye değerdi. hönk diye kalakaldı yavrum:D

-ben didiyom hadi gidelim kocacım:D (babasını bana kaptırdığını unutmuştuki babası hatırlattı)
-montumu giycem

nasıl bir hızla hazırlandık hemen eve.Eve gelene kadar susmadık o araba,şu park, burdan su akmıyo neden? eve geldi girer girmez odasına koştu.

- ayyy çok güzel olmuş mis gibi harika :))

gecenin sonunda bizim yatağa yayıldı

-hekes yatıyo ısık kapanacak. iii geceler anneee:)))

anladımki kızımda benimle hemfikir kardeş istemiyor bunu net bir şekilde ifade etti.
mutluyum, rahatım, arındım yazı karşılamaya hazırım.

sevgiler.....

27 Mart 2009 Cuma

Buda Benden Olsun:))

Herşey yapılabilir bir beyaz kağıtla

Uçak örneğin, uçurtma mesela,

Altına konabilir bir ayağı ötekilerden kısa olduğu için sallanan masanın

ve şiir yazılabilir.

Süresi ötekilerden kısa bir ömür üzerine

Bir beyaz kağıda herşey yazılabilir

Senin dışında,
Güzelliğine benzetme bulmak zor

Sen iyisimi sana benzemeye çalışan herşeyden

Bir gülden bir ilk, bir sonbahardan sor.

Belki tabiaattadır çaresi

Senin bir çiçeğe bu kadar benzemenin ve

Benim bilincil asırla bahçivan

Çaresizliği anlarım bitkiden filan değil ama

Anlatamam toprağın güneşle konuşmasını

Sana çok benzeyen bir çiçek yok

Sen bana ışık ver yeter, bende filiz çok

Köklerim içimde gizlidir.

Gelen, giden, açan, soran, dere, budak yok.

Bir şiir istersen içinde benzetmeler olan,

Kusura bakma sevgilim heybemde sana benzeyecek kadar güzel bişey yok.

Uzun bir yoldan gelen tedariksiz katıksız yolcuyum.

Yaralı yarasız sevdalardan geçtim

Koynumda bir beyaz kağıt boşluğu

Herşeyi anlattımolan olmayan acıtan, sancıtan

Bilsemki sana vermek içindi bütün ona sancıları

Bütün sitebilize arkadaşlıklar

Daha hızlı koşandım

Sever adım gelirdim gözlerinin mercan maviliğine

Sana bakmak suya bakmatır.

Sana bakmak bir mucizeyi anlamaktır.

Sana, sola bakmadan yürüdüğüm yollar tanıktır.

Aşk sorgusunda şahanım, yalnız kelepçeler sanadır.

Ne yazsam olmuyor.

Çünkü bilenler hatırlar

Hem yapılmış hem yapma çiçekler satanlar,

Bahçivanlar değil tüccarlardır.

Sen öyle göz, sen öyle toprak ve yine tekliğin.

Sen teninde cennet kaygınlığındayken

Sana şiir yazmak ahmaklıktır.

Bir tek söz kalır dişlerimin arasında

Ben sana gülüm dedim

Gülün ömrü uzamaya başladı.

Verdiğim bütün sözler sende kalsın isterim.

Ben sana gülüm derim

Gül sana benzediği için ölümsüz.

Yazdığım bütün şiirler sana başlayan bir kitap için önsöz.

Sana bakmak bir beyaz kağıda bakmaktır

Herşey olmaya hazır.

Sana bakmak suya bakmaktır.

Gördüğün suretten utanmaktır.

Sana bakmak bütün rastlantıları reddedip.

Bir mucizeyi anlamaktır.

Sana bakmak allaha inanmaktır.


Yılmaz ERDOĞAN


Aslında yazılacak çok sey var bir sürü birikti resimler konular ama hiiiç vaktim olmuyor işyerinde mümkün değil. Evede bu aralar hep geç gidiyoruz yetiştiremiyorum.Bugün birazcık boş vaktim oldu hemen açtım bloggerımı:) Kızımla yaptığımız aktiviteler kurabiye bile yaptık yaaa. hepsini yazacağım ama ne zaman bilmiyorum bu hafta kızımla ayrıyız.Anneannesinde kalacak mecburen çünkü karkış demedik tadilata giriştik. Yarın sabah camlar pimapen olacak.Pazartesi ev boyanacak halılar yıkamaya verildi işim az bide bunlara kalkışdım neyime güzevdim bilmem umarım alnımın akıyla çıkarım izinde yok ben işde badanacı evde çalışacak temizlik anca haftasonuna kalır bir yardımcıda olmalı tabi.Yaza temiz arınmış olarak girelim.Günler bize kalsın bol bol gezelim. Faceebook da yukarıdaki şiiri video olarak paylaşmışlar Yılmaz ERDOĞAN sesiyle can vermiş muhteşem olmuş. Bende sizlerle paylaşmak istedim belki bilenleriniz daha önce okumuş yada duymuş olanlarınız vardır. Umarım sizde beğenirsiniz.Hepinize sevgiler :O

10 Mart 2009 Salı

Üzgünüm :((

İçim acıyor gözlerim doluyor. Ben böyleysem sen nasılsın kimbilir kıyamam sana küçüğüm
:(( Umut ettin kabullendin belki dedin ama olmadı pes etme ne olur olacak elbet olacak. Sende bu duyguyu tadacaksın anne olacaksın hemde çok güzel çok iyi bir anne olacaksın. Tek ilacın moral birazda sabır gerisi gelicek görüceksin. Çünkü sen güçlüsün buda geçicek. Canım Kardeşim dualarım seninle. :((

8 Mart 2009 Pazar

04.03.2009 Kızım Artık 2 Yaşındaa



Cumartesi gecikmelide olsa doğum günümüzü yaptık. Kötü bir sürprizle karşılaştık pasta verdiğim siparişte gelmedi. bütün enerjim gitti.Sinirlendim üzüldüm arayıp bir güzel fırçaladım rahatladım mı hayır. Ama o saatten sonrada yapılacak bişey yoktu kabullenmekten başka. Pastayı geldiğinde kontrol etme imkanım olmadı çünkü banyodaydım:((( üstüne istediğim şekli baskı yapıp yollamışlar ama naz onuda beğendi ayılı olsunda nasıl olursa olsun.. mumlar üflendi iyiki doğdunlar yapıldı hediyeler alındı. kızım bir yaş daha büyüdü ve büyüdüğünü artık daha bir belli etmeye başladı. Masa başında anneannesiyle inatlaştı.Naz kreşe gideceğim diyor anneannesi gidemezsin :)) komikti. Gecenin sonunda nazda anneannesigile taılıp gitti biz sevgiliyle başbaşa kaldık. Bu telaşda böylece bitmiş oldu.Bu sene pek istediğim gibi olmadı birdahaki sene daha çok eğleneceksin bebeğim kreşte arkadaşlarınla kutlayacaksın. büyük ihtimal. Herşey bir yana İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN BEBEĞİM CANIM CANIM CANIM..
Pazar günü öğleden sonra annemlere gidip kuzucuğu aldık ve doğru Ankara'da yaşayanlar bilirler Altınpark var oraya gittik trenler,parklar havuzlar,rahat rahat sele serpe oynanacak alanlar veeee at ile midilliler tam naza göre bir yerdi. çok eğlendi 3 tur atlara bindi. Ankara'da olanlara tavsiye ederim gitmediyseniz mutlaka çocukları götürün çok eğlenicekler. Sonunda eve gitmeye ikna ettik eve dönüş yolunda araba koltuğunda sızıp kaldı:)) hafta sonumuzda böylelikle noktalandı:))

5 Mart 2009 Perşembe

04.03.2008 Geçen Seneden

İlk doğum günümüzden

ne oluyor bu kalabalık ne:))


nice yıllara....

not: resimler geçen seneki doğum günümüzden yeni resimler cumartesiden sonra:)))

Bugün 5 mart aslında bu yazı düne ait. 4 mart boncuk gözlümün, meleğimin, kuzumun,prensesimin, yavurmun canımın içinin ilk gözağrımın doğduğu gün. iyiki seni doğurmuş iyiki dünyaya gelmene vesile olmuşum. Dünyamı doldurdun canım kızım.Babanla evli bile değildik ismini belirlediğimizde hep seni hayal ediyor sen varmışsın gibi yaşıyorduk. seninle yaşayacağımız hayata alışmaya çok erken başlamıştık. Nazı uyuttunmu hayatım altını değiştirdinmi vs. konuşuyorduk:))) Dün bütün gün doğduğun günü tekrar yaşadım anı anına şimdi doğalı bu kadar saat oldu şunu yapmıştık falan diye düşündüm.O günden bugüne nasıl büyüdün neler öğrendin. Akşam eve gittiğimde annem anneciğim diye koşup kollarıma atladın bütün yorgunluğum sitresim uçtu gitti seni ne çok seviyorum bebeğim. İlk doğum gününü anlamamıştın pastanı biz senin yerine üflemiştik. Bu sene herşeyi biliyor konuşuyor derdini anlatıyorsun dolayısıyla doğum gününü kutlayacağımızıda biliyorsun 1 haftadır annem ayılı pasta alacak yaaa herkese anlatıyorsun. iyki doğdun yapacam yaaa. üffff yapacam:))) balım benim ne güzel de anlatıyor heyecanlanıyorsun. Doğdun büyüdün kocaman kız oldun cileveli kuzum. Biraz gecikmeli oluyor doğumgünün malum hafta içine denk geldi. Hazırlıklar misafirleri ağırlamak yetiştiremezdim.Cumartesiye erteledik çok heyecanlıyım neler yapacaksın tepkilerini merak ediyorum. Yorulacağım ama senin için herşeye değer meleğim. Yüzündeki bir gülmsemeye herşeyi feda ederim. Allahım sana üzün ömürler sağlık mutluluk güzel bir hayat versin.Bizden ayırmasın. Al yanağım Bal dudağım Canım Kızım SENİ ÇOK SEVİYORUM...

19 Şubat 2009 Perşembe

BİZ BUGÜN EVLENMİŞTİK....

Bugün evlilik yıldönümümüz. 5 yılımıza girdik.Ne çabuk geçti zaman neleri sığdırdık.
Sevdim çok sevdim ilk aşkım, canım , yoldaşım sana değer, yakışan daha nice kelimeler var.
Hala aklımdan geçtiğinde içim titriyo bitmedi heyecanım bitmedi aşkım.
Bitmesin sonsuza kadar sürsün ve sen hep benim ol.
İyi günde kötü günde hep seninleyim sözüm söz kocacım....
''Herşey Yalan Olsa Bile En Güzel Aşk Zor Olandır'' bizim şarkımız:)
SENİ ÇOK SEVİYORUM

13 Şubat 2009 Cuma

Sevgililer Günü

Sevgililer gününüz kutlu olsun.

Biz hiç kutlamadık çünkü bize özel bir gün değil. Doğum günü ve evlilik yıldönümü önemli benim için. 19.02.2009 dokuz evlilik yıldönümümüz ben o günü bekliyorum.Güzel bir hafta sonu ve bol bol sevgi paylaşmanız dileğiyle.

Nihayet İyileşiyoruz..

Uzun ve yorucu günlerin ardından nihayet bebeğim iyileşme belirtileri gösterdi. öksürüğü azda olsa devam ediyo ama daha iyi. doktor kontrolümüzde sorunsuzdu röntgen çekiminede gerek duyulmadı. mutluyum:))

11 Şubat 2009 Çarşamba

ZUZUM HAŞTA OLDU:(((

Nazoşum meleğim çok hasta içim acıyor yanıyor.Yanında olmak istiyorum ama olamıyorum.Geçen cuma'dan bugüne hasta önce önemsemedik herzamanki gibi 1-2 günde geçecek diye düşündük.Çünkü çok şükür, çok hasta olan bir çocuk değil, olduğu zamanda hemen atlatır. Devamlı kullandığımız soğuk algınlığı ilaçlarımıza başladık ama ne fayda geçmiyor artıyor.Ateş, öksürük burun tıkalı, yemeği bırak su dışında hiç birşey tüketmiyor:(( annemler doktora götürdü boğazı kızarık (zaten doğuştan babişkodan yadigar genetikmiş), ciğerlere akıntı varmış öksürük çok kuvvetli dolayısıyla doktor ciğerlerden röntgen istemiş. hiç sıcak bakmıyorum şu röntgen olayına ama şüphe de insanı yiyip bitiriyor.Yavrum gül gibi soldu. İş yerime telefon açıyor (seside kısıldı) anneciğim haşta oldum. nenan naz yemek yemez uyumaz. gel ya ösledim diyo beni bitiriyor:((( o an ışınlanasım geliyor.İzin aldım birazdan sevgiliyle beraber çıkıp bebişimi alıp doktora götüreceğiz tekrar. Yazamama nedenimde bu elim hiç bişeye gitmiyor.Çok şükür daha kötüsüde olabailirdi bukadar yıpratma kendini diyorum ama elde değil. Küçücük savunmasız ve muhtaç. Umarım sonuçlar iyi olur ve mutlu haberlerimizle geri dönerim.

2 Şubat 2009 Pazartesi

HAFTA SONU MEMLEKETTEYDİK

Cadı Nil Nazoşun saçını yapıyormuş:)))

Bu hafta sonu sevgilinin:)) memlektine gittik.halamız ay dedemiz ve kuzenlerimizle güzel bir haftasonu geçirdik yedik içdik eğlendik.Çok çabuk geldi geçti.nazoşcum izmir'deki sevgilinin yeğeni kızımın dayısı olur kendisi. benim erkek kardeşim olmadığı için sevgilinin yeğenlerine dayı diyoruz.İlk defa tanıştılar pek bi seviştiler dayınında nazoşdan 1 yaş büyük bir kızı var nil allahım nasıl dilli nasıl cadı kıskanç herşey benim diyor.nazoşla hiçbirşeyi paylaşmadı yazık kızım hep ağladı banane ya, banada ver, anne vermiyo gün boyu hep böyle geçti ağladı sakinleştirdik küstü barıştırdık.Zor oldu ama sık görüşememizden dolayı oldu.Biraz uzun kalsaydık eminim kaynaşıcaklardı.Naz çok uyumlu paylaşımcı ama karşı tarafdada bu özelliklerin olması gerekiyor tabi.Arkadaşlarımızın kızı zeyneple nazoş arasında 3 gün var ve çok iyi anlaşıyorlar onlarla da görüştük nazoşla zeynep sarmaş dolaş dudak dudağa nil gelince saçlar diken diken:)) 1 yaş ne kadar fark ediyo.Nazoşun babaannesi yok (allah rahmet eylesin) nil ve deniz halamızın torunları oluyor.Onlar babaanne dedikce nazda babaanne kelimesi hoşuna gitti ve oda babaanne diye gezip durdu:) nil ve deniz babaanneyi kendi arasında paylaşamazlarken bide nazoşun ortakçı olarak geldiğini düşündüler kriz çıkarttılar naz babaanne demesin onun babaannesi olma. Off bizim için eğlenceli ama kızım için pek eğlenceli geçmedi.Umarım biraz büyüyünce çok iyi olur araları. Sonuç olarak kızım kendini savunamıyor mız mız ağlıyor elinden birşey alındığı zaman bana gelip ağlıyor sinir oluyorum çünkü eylülde kreşe vereceğim mecburen orda ne yapacak ben yanında olmayacağım.Gerçi birgün alırlar elinden birgünde dayak yer:) sonra oda öğrenir diyorum umarım beklentilerim doğrultusunda olur.


yeni anahtarlığım:)))

Bu aralar pek yazamadım yeni işyeri yeni ortam müdürler genel müdürler heryerde açmak pek mümkün olmuyor. Yazamasamda ara ara girip ne var ne yok bakıyorum.En kısa zamanda tekrar görüşürüz...

26 Ocak 2009 Pazartesi

YORUMSUZ


Umarım bu hafta sonu hepimiz için şeker tadında geçmiştir. Hafta başı bazılarımız için sendromludur. Bugünü çabucak atlatmanız:) ve hafta içininde güzel olması için bir başlangıç yapalım. Ben bu resmi ilk gördüğümde bişeye benzetemedim iki aşık denizi seyrediyor dedim. Ama o kadar değilmiş iyice bakın çok güzel birşey göreceksiniz. Fotoshop olabilirmi dedim kendi kendime umarım değildir umarım bu bir doğa güzelliğidir. Yorumlardan sonra ikinci resmi ekleyeceğim görmeniz gereken şeyin ne olduğunu göreceksiniz ve çok şaşıracaksınız.Hadi bakalım yorumları bekliyorum.

24 Ocak 2009 Cumartesi

BEN SANA MECBURUM BİLEMEZSİN...

Ben sana mecburum bilemezsin.
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum
Ağaçlar sonbahara hazırlanıyor
Bu şehir o eski İstanbul mudur?
Karanlıkta bulutlar parçalanıyor

Sokak lambaları birden yanıyor
Kaldırımlarda yağmur kokusu
Ben sana mecburum sen yoksun
Sevmek kimi zaman rezilce korkudur

İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur
Tutsak ustura ağzında yaşamaktan
Kimi zaman ellerini kırar tutkusu
Birkaç hayat çıkarır yaşamasından

Hangi kapıyı çalsa kimi zaman
Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu
Fatihte yoksul bir gramafon çalıyor
Eski zamanlardan bir Cuma çalıyor

Durup köşe başında deliksiz dinlesem
Sana kullanılmamış bir gök getirsem
Haftalar ellerimde ufalanıyor
Ne yapsam ne tutsam nereye gitsem

Ben sana mecburum sen yoksun
Belki Haziranda mavi benekli çocuksun
Ah seni bilmiyor kimseler bilmiyor
Bir şilep sızıyor ıssız gözlerinden

Belki Yeşilköy'de uçağa biniyorsun
Bütün ıslanmışsın tüylerin ürperiyor
Belki körsün kırılmışsın telâş içindesin
Kötü rüzgâr saçlarını götürüyor

Ne vakit bir yaşamak düşünsem
Bu kurtlar sofrasında belki zor
Ayıpsız fakat ellerimizi kirletmeden
Ne vakit bir yaşamak düşünsem

Sus deyip adınla başlıyorum
İçim sıra kımıldıyor gizli denizlerin
Hayır başka türlü olmayacak
Ben sana mecburum bilemezsin..
ATİLLA İLHAN

Çok seviyorum bu şiiride saygıdeğer şairimiz Atilla İLHAN'ı da ne kadar güzel yazmış(Allah Rahmet Eylesin). Ben sana mecburum bilezmezsin demiş sevgili şairimiz. Bende sana diyorum sevgili eşim ben sana mecburum bilemezsin.Seni bu gün daha bir özledim:)

Bugün cumartesi haftanın en güzel günü benimde en sevdiğim gündür ama bugün hiçde öyle olmadı çok sıkıcı eşimden kızımdan ayrıyım nöbetteyim:(( hava deseniz çok kötü hem soğuk rüzgarlı hemde kara bulutlar çökmüş.Yani tam yağmur havası.offf biri gelse beni kurtarsa çoook sıkıldım vakitde hiç geçmiyor.Bütün blogları tek tek gezdim yetmedi bidaha gezdim.Oda yetmedi eskilerine baktım:)) (kendime gülüyorum) Ya ne gerek var şimdi ben nöbetteyim. öğleden önce bitti işim gideyim yok mesai saatini bekle. Bide kurumumuz özelleşti ki sormayın daha bir sıkı şimdi geldiğin gittiğin saatler tutuluyor. Neyseki çok az kaldı artık hafta sonu nöbetim olmayacak ufak bir terfi aldım. Bu konu aklıma geldi birazcık mutlu oldum:P Umarım sizlerin hafta sonu çok çok güzel geçmiştir.Sevgili eşleriniz ve küçük kuzucuklarınızla güzel bir haftasonu diliyorum.
sON dK. Notu: Kızım ve eşim beni almaya geliyorlar yuppii:P

20 Ocak 2009 Salı

Yaşasın Cıp Cıp Yapıcam:))

Nazoşun fotoğrafını çekmek poz vermesini sağlamak çok zor. doğal olsun dersen ekranda karman çorman bişeyler gözüküyor:)) ne olduğu belli olmayan. Ama bu fotoğraları çekerken günündeydi.Yemek yedikden sonra banyoya girdi daha doğrusu girmek zorunda kaldı. Hanımefendi kendi kendine soyunmuş. Ben mutfaktayım babasının yanında sanıyorum. Eşim oturma odasında benim yanımda sanıyor. Şekerlik antrede oturmuş başdan aşağı soyunmuş. Sonrada babasının yanına gidip memişi öp diyormuş:) o halini görünce eşim tabiki sibeeeel diye beni çağırdı.gittim ve inanamadım.
-Eşime; senmi soydun.

-Yok ben soymadım kendi soyunmuş ben senin yanında sanıyordum.

-Bende senin yanında sanıyordum.Sen giydir benim mutfakta biraz işim var.

-Tamam dedi.
ama arkamdan geldi eşim. geri döndüğünde, naz bezinide çıkarmış ve ne görelim kakasını yapmış. Temizlemek ne mümkün banyo yaptıralım deyince.
Nazoşun tepkisi;
-Yaşasın cıp cıp yapıcam:) (Kollar havada)

Cadı emeline ulaştı ya ondan mutlusu yoktu o gün. Tabi bu mutluluğuda fotoğraflara yansıdı. günün sonundada mışıl mışıl uyudu. Benim elimde hala fotoğraf makinası vardı:)) Sonrada fotoğrafları sevgili yasemin'in tavsiye ettiği sitede kolajladım. Tekrar teşekkürler yasemincim. Yorucu bir o kadarda eğlenceli birgün bitmiş oldu.