5 Mart 2009 Perşembe

04.03.2008 Geçen Seneden

İlk doğum günümüzden

ne oluyor bu kalabalık ne:))


nice yıllara....

not: resimler geçen seneki doğum günümüzden yeni resimler cumartesiden sonra:)))

Bugün 5 mart aslında bu yazı düne ait. 4 mart boncuk gözlümün, meleğimin, kuzumun,prensesimin, yavurmun canımın içinin ilk gözağrımın doğduğu gün. iyiki seni doğurmuş iyiki dünyaya gelmene vesile olmuşum. Dünyamı doldurdun canım kızım.Babanla evli bile değildik ismini belirlediğimizde hep seni hayal ediyor sen varmışsın gibi yaşıyorduk. seninle yaşayacağımız hayata alışmaya çok erken başlamıştık. Nazı uyuttunmu hayatım altını değiştirdinmi vs. konuşuyorduk:))) Dün bütün gün doğduğun günü tekrar yaşadım anı anına şimdi doğalı bu kadar saat oldu şunu yapmıştık falan diye düşündüm.O günden bugüne nasıl büyüdün neler öğrendin. Akşam eve gittiğimde annem anneciğim diye koşup kollarıma atladın bütün yorgunluğum sitresim uçtu gitti seni ne çok seviyorum bebeğim. İlk doğum gününü anlamamıştın pastanı biz senin yerine üflemiştik. Bu sene herşeyi biliyor konuşuyor derdini anlatıyorsun dolayısıyla doğum gününü kutlayacağımızıda biliyorsun 1 haftadır annem ayılı pasta alacak yaaa herkese anlatıyorsun. iyki doğdun yapacam yaaa. üffff yapacam:))) balım benim ne güzel de anlatıyor heyecanlanıyorsun. Doğdun büyüdün kocaman kız oldun cileveli kuzum. Biraz gecikmeli oluyor doğumgünün malum hafta içine denk geldi. Hazırlıklar misafirleri ağırlamak yetiştiremezdim.Cumartesiye erteledik çok heyecanlıyım neler yapacaksın tepkilerini merak ediyorum. Yorulacağım ama senin için herşeye değer meleğim. Yüzündeki bir gülmsemeye herşeyi feda ederim. Allahım sana üzün ömürler sağlık mutluluk güzel bir hayat versin.Bizden ayırmasın. Al yanağım Bal dudağım Canım Kızım SENİ ÇOK SEVİYORUM...

8 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım doğumgünü kutlu olsun.Nice mutlu sağlıklı ve uzun ömürler onun olsun.Mutluluğunuz ve birlikteliğiniz daim olsun.Fotoları bekliyoruz.

benimkuzum dedi ki...

nice yıllara , nice yaşlara minik prenses ,bütün güzellikler senin olsun sevgiler

SMİLENA dedi ki...

nice nice yıllara.doğum gününüz kutlu olsun.yeni resimleri bekliyoruz...

Belkıs dedi ki...

Daha nice sağlıklı mutlu huzurlu yılları görün hep birlikte inşallah, doğum günüsünüz kutlu olsun :)

Adsız dedi ki...

nice nice yıllara olsun, Allah uzun ömürler versin kızına...

Sibel dedi ki...

aminnn teşekkürler nice doğum günlerinde birlikte olmak dileğiyle allah hepsine uzun ömür versin bizlere bağışlasın acılarını göstermesin...

Primarima dedi ki...

mutlu yaşlar,mutlu bir hayat dilerim.
Doğum günü kutlu olsun,gec kaldım kutlamakda biliyorum kusura bakma çok çok öpüyorum :):)

Adsız dedi ki...

minik kedi seni seviyorum ne kadar küçükmüşdün o zamanlar çok özledim çokkkkkkkk seni...öptüm.