15 Mayıs 2008 Perşembe

naz büyüdü






naz mavi gözlü bir prenses.şuanda 14 aylık hala bir bebek her ne kadar kendinden küçüklere büyükmüş gibi davransada o hala bebek:) 4 tane dişimiz var biraz tembeliz.2 aydır son hız yürümeyi öğrendik.anne baba çalıştığımız için canım annem zuzuya bakıyor.bu yüzden günün büyük bir kısmını anneannesi teyzesi ve büyükbabasıyla geçiriyor.Enerji dolu sürekli oyun isteyen öpmeyi çok seven bir zuzu.Biz (baba ve anne) zuzu diye seviyoruz.Bana annii babaya abi diyor:)) hala baba demedi.Yemek yemeyi çok seviyoruz (maaşallah:)) biraz bana çekmiş sanırım.tatlı vazgeçilmezimiz.bloggumuz biraz geç kaldı, artık 1 yaşından sonraki günlerimizi paylaşacağız sizlerle. yakında teyzemiz evleniyor o yüzden evimiz biraz heyecanlı.Burda nazın yaptığı sevimli anılarını paylaşacağım.Bloggumuzu ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Yerim ben o zuzuyu

Sibel dedi ki...

ilk yorumumuz babamızdan seni seviyoruz aşkım teşekkürler

Tahsin Ekinci dedi ki...

selam.yorumlari okudum ücüncü yorumda benden olsun dedim.google nin verdigi hizmetler gercekten öneme deger seyler.degerlendirmek lazim.hoscakalin..