27 Eylül 2009 Pazar

BAYRAM MI ODA NE?

Bayram bizim için hiç bayram gibi olmadı ne sabah kahvaltısı ne el öpmesi ne haçlık alması. herkes herşeyi unuttu. Babacım hastanede yatıyor:( nerdeyse 1 aydır. bypas oldu acilen ne oldu anlamadan. Çok şükür iyi geçti. ama komplikasyonlar oluştu. onuda atlattı taburcu oldu. doktroların verdiği ilaçlar ve daha önce yıllardır kullandığı ilaçlar ağır geldi ve arifeden bir gün önce mide kanaması geçirerek tekrar hastaneye yatırdılar. şimdi halen hastanede. Canım Babacım şimdi çok şükür daha iyi inşallah yakındada yanmızda olacak.SENİ ÇOK SEVİYORUM..
Hiç iyi günler geçirmedik bunlarıda alatırız inşallah. Kız kardeşim tekrar yanımızda polatlıya çıktı tayinleri. Ona bile sevinemedik. Bu hengamenin içinde birde kuzunun kreşini değiştirdik. İnşallah burdan bi sıkıntımız olmaz çünkü çok kasvetli bir iş şu kreş arama. Neyse onuda hallettik.Şimdi keyifle gidip geliyor. Eski kreşinden arkadaşıda var. ilkim yazalımda adını yıllar sonra hatırlarmı acaba:) çok hevesli yeni şeyler öğrenmeye şarkılar söylemeye acayip bir hafıza var uzun uzun şarkıları ezberleyip geliyor:)
30 ay aşımız hepatit a vardı bu ay onuda yaptırdık rahatladık.canım nasıl ağladı.
- anne noluy yaptıyma acıy.

içim acıdı ama mecburum senin sağlığın için. biraz ağladı unuttu.Doktoru kemiklerinin elastik olduğunu jimnastik harketlerini yapmaya çok elverişli olduğunu bu yolda ilerlemesini istersek pas geçmememiz gerektiğini söyledi. Seneye baleye göndermeyi düşünüyoruz bakalım. hanımefendi bacaklarını iki yana açıp oturuveriyor zaten.
Bu aralarda büyüyünce erkek olacağım diyor:) gülüyorum ama korkutuyor beni.

-Annecim erkek olursan öje süremezsin,makyaj yapamazsın,toka takamazsın,kuaföre gidemezsin diyorum.

zilli ne diyor.
- ama tıyaş oluyum.

:))))))))
ne denir..
baba özentili.
rölleride değiştik naz (baba) - ben (naz) - baba (anne) oldu. çok keyif alıyor bu durumdan.
yanaklarından öpüyorum ayy heryerin bal senin diyorum.
oda gıdısını sıvazlayıp burdanda kaymak akıyor diyo. ne tatlısın sen bal-kaymak.
küçücüğüm canımm yavrum seni çok seviyorum. annesinin kuzusu.
Teyzoşun postişleri takıldı.

Eve pasta girmeli ve naza iyiki doğdun mutlaka denmeli. haftada 1-2:)))

teyzoşlar

afiyetle yenen kutudan çıkmaya fırsat bulamayan pasta ve naz.

ve nazın küçük teyzesi, ablası, arkadaşı herşeyi...


Hiç yorum yok: