24 Ocak 2009 Cumartesi

BEN SANA MECBURUM BİLEMEZSİN...

Ben sana mecburum bilemezsin.
Adını mıh gibi aklımda tutuyorum
Büyüdükçe büyüyor gözlerin
Ben sana mecburum bilemezsin
İçimi seninle ısıtıyorum
Ağaçlar sonbahara hazırlanıyor
Bu şehir o eski İstanbul mudur?
Karanlıkta bulutlar parçalanıyor

Sokak lambaları birden yanıyor
Kaldırımlarda yağmur kokusu
Ben sana mecburum sen yoksun
Sevmek kimi zaman rezilce korkudur

İnsan bir akşam üstü ansızın yorulur
Tutsak ustura ağzında yaşamaktan
Kimi zaman ellerini kırar tutkusu
Birkaç hayat çıkarır yaşamasından

Hangi kapıyı çalsa kimi zaman
Arkasında yalnızlığın hınzır uğultusu
Fatihte yoksul bir gramafon çalıyor
Eski zamanlardan bir Cuma çalıyor

Durup köşe başında deliksiz dinlesem
Sana kullanılmamış bir gök getirsem
Haftalar ellerimde ufalanıyor
Ne yapsam ne tutsam nereye gitsem

Ben sana mecburum sen yoksun
Belki Haziranda mavi benekli çocuksun
Ah seni bilmiyor kimseler bilmiyor
Bir şilep sızıyor ıssız gözlerinden

Belki Yeşilköy'de uçağa biniyorsun
Bütün ıslanmışsın tüylerin ürperiyor
Belki körsün kırılmışsın telâş içindesin
Kötü rüzgâr saçlarını götürüyor

Ne vakit bir yaşamak düşünsem
Bu kurtlar sofrasında belki zor
Ayıpsız fakat ellerimizi kirletmeden
Ne vakit bir yaşamak düşünsem

Sus deyip adınla başlıyorum
İçim sıra kımıldıyor gizli denizlerin
Hayır başka türlü olmayacak
Ben sana mecburum bilemezsin..
ATİLLA İLHAN

Çok seviyorum bu şiiride saygıdeğer şairimiz Atilla İLHAN'ı da ne kadar güzel yazmış(Allah Rahmet Eylesin). Ben sana mecburum bilezmezsin demiş sevgili şairimiz. Bende sana diyorum sevgili eşim ben sana mecburum bilemezsin.Seni bu gün daha bir özledim:)

Bugün cumartesi haftanın en güzel günü benimde en sevdiğim gündür ama bugün hiçde öyle olmadı çok sıkıcı eşimden kızımdan ayrıyım nöbetteyim:(( hava deseniz çok kötü hem soğuk rüzgarlı hemde kara bulutlar çökmüş.Yani tam yağmur havası.offf biri gelse beni kurtarsa çoook sıkıldım vakitde hiç geçmiyor.Bütün blogları tek tek gezdim yetmedi bidaha gezdim.Oda yetmedi eskilerine baktım:)) (kendime gülüyorum) Ya ne gerek var şimdi ben nöbetteyim. öğleden önce bitti işim gideyim yok mesai saatini bekle. Bide kurumumuz özelleşti ki sormayın daha bir sıkı şimdi geldiğin gittiğin saatler tutuluyor. Neyseki çok az kaldı artık hafta sonu nöbetim olmayacak ufak bir terfi aldım. Bu konu aklıma geldi birazcık mutlu oldum:P Umarım sizlerin hafta sonu çok çok güzel geçmiştir.Sevgili eşleriniz ve küçük kuzucuklarınızla güzel bir haftasonu diliyorum.
sON dK. Notu: Kızım ve eşim beni almaya geliyorlar yuppii:P

8 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Öncelikle tebrik ederim.Terfiniz hayırlı uğurlu olsun.Neyse ki mesai saatine az kaldı.Evinize kavuşmanıza da sanırım sayılı saatler kaldı.İyi haftasonları.

Sibel dedi ki...

çok çok teşekkürler. evet nihayet bitti.

Adsız dedi ki...

terfiniz hayırlı olsun. sanırım eşiniz sesinizi duymuş :) mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle..

Adsız dedi ki...

selamlar bu şiiri çok ama çok severim, terfinizde hayırlı olsun sevgiler..

SMİLENA dedi ki...

ben de çok severim.hatırlatman ne iyi oldu...

Sibel dedi ki...

sevgili gülcan; teşekkürler. duydu ve gelip beni aldılar.en azından sonu güzel bitti:))

sevgili nalan; teşekkürler iyi dileklerin için.

sevgili smilena; çok güzel değilmi nasıl bir aşkdıki bunları yazdırdı.

gönül dostlarım bu şiir bütün gönülden mecbur olanlara gitsin..

Paşa dedi ki...

ziyaretinize teşekkür ederiz terfi olmuşsunuz allah işinizi daim etsin...kızınız da çok tatlı allah bağışlasın...tekrar görüşmek ümidiyle tanıştığımıza m.oldum...

zuzuların annesi dedi ki...

Terfiniz hayırlı olsun:))Ve şiir harika...