20 Ocak 2009 Salı

Yaşasın Cıp Cıp Yapıcam:))

Nazoşun fotoğrafını çekmek poz vermesini sağlamak çok zor. doğal olsun dersen ekranda karman çorman bişeyler gözüküyor:)) ne olduğu belli olmayan. Ama bu fotoğraları çekerken günündeydi.Yemek yedikden sonra banyoya girdi daha doğrusu girmek zorunda kaldı. Hanımefendi kendi kendine soyunmuş. Ben mutfaktayım babasının yanında sanıyorum. Eşim oturma odasında benim yanımda sanıyor. Şekerlik antrede oturmuş başdan aşağı soyunmuş. Sonrada babasının yanına gidip memişi öp diyormuş:) o halini görünce eşim tabiki sibeeeel diye beni çağırdı.gittim ve inanamadım.
-Eşime; senmi soydun.

-Yok ben soymadım kendi soyunmuş ben senin yanında sanıyordum.

-Bende senin yanında sanıyordum.Sen giydir benim mutfakta biraz işim var.

-Tamam dedi.
ama arkamdan geldi eşim. geri döndüğünde, naz bezinide çıkarmış ve ne görelim kakasını yapmış. Temizlemek ne mümkün banyo yaptıralım deyince.
Nazoşun tepkisi;
-Yaşasın cıp cıp yapıcam:) (Kollar havada)

Cadı emeline ulaştı ya ondan mutlusu yoktu o gün. Tabi bu mutluluğuda fotoğraflara yansıdı. günün sonundada mışıl mışıl uyudu. Benim elimde hala fotoğraf makinası vardı:)) Sonrada fotoğrafları sevgili yasemin'in tavsiye ettiği sitede kolajladım. Tekrar teşekkürler yasemincim. Yorucu bir o kadarda eğlenceli birgün bitmiş oldu.

8 yorum:

Belkıs dedi ki...

:))))
Yahu annesi çocuk yıkanacak işte annamadınıs gitti yani temiz kız vesselam :)

Kıvır Anniş dedi ki...

:))) Çok güldümmmm... süper banyoyu hep sever inşallah.
bu site hangisi bende kolajlamak istiyorum çok güzel olmuş.

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Akıllı kız yaa..Aferin ona.
Ne güzel banyoyu sevmesi.Benim Damla'm da seviyor banyo yapmayı ama KArya pek hoşlanmıyor.
Kolaj da çok hoş olmuş elinize sağlık.

siyap dedi ki...

canım benim yaa...ne güzel işini halletmiş :))

maşallah çok tatlı nazoş,öpüyoruz

sevgileeer...

Sibel dedi ki...

teşekkürle arkadaşlar sormayın banyoyu seviyorda hergün istiyor korkuyorum hasta olacak diye.yaptırmazsak kıyamet kopuyor:)) www.scraplog.com.tr deneyin güzel şeyler var.

SMİLENA dedi ki...

çok şeker yıkanmayı ne çok seviyorlar.kaka macerası bizim de başımıza gelmişti birkez.bir dakika yalnız bırakmaya gelmez...

Adsız dedi ki...

sanırım banyoya girmek için komplo teorisi hazırlamış akıllı bıdık :)

Sibel dedi ki...

ama bu teorisi tuttu şimdi kuytu bir yerde alt tarafını komple soyup geliyor.hayır dediğin zaman başlıyor ağlamaya bizde onu yemiyoruz ağlıyo ağlıyo bir süre sonra susuyo üşüyene kadar öyle bekliyo sonra giydiriyorum. 1 gün olsa neyse hergün bu olayı yaşatıyor bize ne yapacağım bilmiyorum.