26 Ocak 2009 Pazartesi

YORUMSUZ


Umarım bu hafta sonu hepimiz için şeker tadında geçmiştir. Hafta başı bazılarımız için sendromludur. Bugünü çabucak atlatmanız:) ve hafta içininde güzel olması için bir başlangıç yapalım. Ben bu resmi ilk gördüğümde bişeye benzetemedim iki aşık denizi seyrediyor dedim. Ama o kadar değilmiş iyice bakın çok güzel birşey göreceksiniz. Fotoshop olabilirmi dedim kendi kendime umarım değildir umarım bu bir doğa güzelliğidir. Yorumlardan sonra ikinci resmi ekleyeceğim görmeniz gereken şeyin ne olduğunu göreceksiniz ve çok şaşıracaksınız.Hadi bakalım yorumları bekliyorum.

11 yorum:

Primarima dedi ki...

hımm ben gördüm ne olduğunu,doğa bir mucizeyide resmetmiş diyeceğim ama bana photoshop işidir gibi geliyor.
Bebek:):)

Moonish (moonsun) dedi ki...

:)) Anne rahminde bir bebis olabilir mi :)) Kocaman sevgiler :)

SMİLENA dedi ki...

ben bir bebiş gördüm.of ayakları çok tatlı....
sana da iyi bir hafta diliyorum :))

Sibel dedi ki...

evveeet orda bir bebiş var.Gerçi banada fotoshop gibi geliyor. doğanın bebeği olsaydı keşke:)) hepinizi güzel mutlu bir hafta diliyorum iyiki varsınız.

sevgiler...

Paşa dedi ki...

sizede iyi haftalar alttada yorum yazdım...resime bayıldım...

Pilli-Cadi dedi ki...

eger fotoshop degilse cok cok güzeelllll

zuzuların annesi dedi ki...

Çok güzel,keşke gerçek olsa,mucize gibi olurdu...Sevgiler:))

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Bencede keşke gerçek olsaydı ama shop gibi: ) % 99...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgili Reyhan iyi misin, yeni yazi goremeyince merak ettim seni :)

Sibel dedi ki...

teşekkürler moonsuncum sen nasılsın.biz iyiyiz çok şükür:) buaralar hiç olmadığım kadar yoğunum.yetşemiyorum yazıya işyerinde hiç fırsatım olmuyor evde de naz rahat vermiyor.en kısa sürede yazacağım. yazamasamda hepinizi takip ediyorum:))

Adsız dedi ki...

Merhaba,bu çok enteresan gerçekten ama bana da photoshop gibi geldi.
Sevgiler..